úterý 10. března 2009

svět energií

Představte si že začínáte nový život.



Před lety jsem přemýšlel co dělat v budoucnu. Práce v oboru hotelového managementu mě nenaplňovala(v podmínkách ČR) a můj dlouholetý zájem o východní kultury a shiatsu mě zavedl do soukromé školy Kidokai, kde jsem tři roky studoval masáže, terapeutické účinky shiatsu, vyvážené stravy a zdravotního cvičení.



Tímto vlastně začal můj vývoj do dnešního dne neukončený. Každý rok jsem jel alespoň na čtyři semináře tématicky související se shiatsu (pulsová diagnostika, reiki, lymfatická masáž, tai-či, psychologie, strava, meditace...)



Přečetl jsem spoustu převážně odborných knih i zahraničních vydání.



A na něco jsem přišel:



Zkrátka, ať se děje co se děje, neustále jsem tu "já" jako pozorovatel jevů ve mě i věcí okolo. A tedy zkrátka... přišlo mi jednoduché pravidlo, které v životě dodržuji.



Dělám co mě baví.



Přeju i vám přátelé, z celého srdce, aby i Vy jste dělali to co Vás baví. Ať je to cokoliv, kdykoliv, kdekoliv.

rk

Žádné komentáře:

Okomentovat